logo
امروز : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۸۴۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

مسابقات قهرمانی بدمینتون کشور به میربانی زنجان برگزار می شود

مسابقات-قهرمانی-بدمینتون-کشور-به-میربانی-زنجان-برگزار-می-شود
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی استان زنجان در یک رویداد ورزشی کشور، گفت: مسابقات قهرمانی کشور بدمینتون در رده سنی نونهالان به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری جام پرچم در زنجان و ثبت‌نام تعداد قابل‌توجهی از ورزشکاران روستایی در این رویداد ورزشی، اظهار کرد: اکنون مسابقات شهرستانی این رویداد ورزشی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بعد از اتمام مسابقات شهرستانی، مسابقات استانی این رویداد ورزشی آغاز می‌شود و تیم‌های منتخب به رویداد کشوری این مسابقات راه پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: مسابقات شهرستانی، در شهرستان زنجان و ایجرود به اتمام رسیده است و تیم‌های منتخب به مرحله استانی معرفی‌شده‌اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در دستور کار است، عنوان کرد: مسابقات این رویداد ورزشی از ۱۰ آذرماه برگزار می‌شود و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به میزبانی استان زنجان در یک رویداد ورزشی کشور، خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور بدمینتون در رده سنی نونهالان به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

امانی با بیان اینکه با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و شورای شهر جشنواره‌های ورزشی جهت افزایش نشاط اجتماع در مناطق کمتر برخوردار برگزار می‌شود، افزود: امسال در کوی رضوان این برنامه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی سپک تاکرا در زنجان، افزود: این رویداد ورزشی تا ۲ آذر  ادامه دارد.//ک

انتهای خبر/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ ]
خبر های ورزشی تون خیلی خوبه همیشه اولین خبر ها رو شما می زنید
فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴